26 February 2014

PANCAKES with chicken and mushrooms / Naleśniki z kurczakiem i pieczarkami




I had a huge desire for pancakes with lots of cheese. 

Stuffed them chicken breast and mushrooms.



Miałam ogromną ochotę na naleśniki.

  I to nie w wersji słodkiej, tylko pikantnej z dużą ilością żółtego sera. 


Nafaszerowałam je piersią z kurczaka i pieczarkami. 





s k ł a d n i k i :

2 piersi z kurczaka
przyprawa do kurczaka
3 łyżki extra vergine
curry
pieprz

0,5 kg pieczarek
żółty ser

3 szklanki mleka
2 jajka
2 szklanki mąki
szczypta soli
pieprz
łyżka oleju


w y k o n a n i e :

Przygotowujemy ciasto na naleśniki. Rózgą albo mikserem mieszamy składniki.

Pieczemy naleśniki.

Pierś z kurczaka obtaczamy w przyprawie do kurczaka, curry, extra vergin i pieprzu. 

Grillujemy na patelni grillowej do zrumienienia. 

Zawijamy w folię aluminiową i odkładamy na 10-15 minut.

Rozgrzewamy patelnię i smażymy na maśle pieczarki. Doprawiamy solą i pieprzem.

Na każdy naleśnik, na jego połowę nakładamy farsz z pieczarek i startego żółtego sera. 

Kroimy pierś na plastry i układamy na farsz. 

Przykrywamy drugą połówką naleśnika.

Zapiekamy z obu stron na patelni grillowej.








13 comments:

  1. Moje smaki ,zdecydowanie ,piękne,minimalistyczne ,a jednak urzekające zdjęcia .

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam naleśniki, aż mam ochote zrobić je sobie jutro na śniadanie, szczególnie w takie warzywnej postaci.
    Pieknie wygladają w takim połączeniu.
    Pozdrawiam cieplutko, miłego wieczoru
    Marysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja rzadko robię naleśniki, za dużo mi czasu schodzi na przygotowanie. Ale to jedna z moich ulubionych nieśłodkich wariacji:)

      Pozdrawiam:)

      Delete
  3. Pysznie wyglądają te naleśniki :) Rzadko jem na wytrwanie, ale muszę sobie takie zafundować!

    ReplyDelete
  4. Po tych wszystkich tłustoczwartkowych słodkich wypiekach wreszcie natrafiłam na coś wytrawnego i do tego pysznego. jupiiiii :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja chyba jako jedyna nie uległam tradycji;]

      No cóż naoglądałam się pąków w necie za to:)

      Delete
  5. Apetyczne naleśniki, już mam pomysł na jutrzejsze śniadanie:))

    ReplyDelete
  6. A u Ciebie jak zawsze przesmacznie!! Wspaniały pomysł na naleśniki ;))

    ReplyDelete