16 February 2014

Croque Madame





W niedziele zawsze mogę dłużej spędzić rano w kuchni. Leniwe śniadanie na boso przy wyspie z kubkiem kawy i tosty francuskie, które ostatnio śniły mi się po nocach.  

Idealnie chrupiące, z szynką sosem holenderskim w środku i jajkiem sadzonym na wierzchu. 
Dodałam rukolę bo uwielbiam.

Dzisiaj na popołudnie do kawy przygotowałam tartinki czekoladowe z ganache rumowym ze świeżymi owocami. Właśnie zastygają, więc efekty zobaczycie niebawem na blogu.

a tymczasem miłej niedzieli ;)


s k ł a d n i k i :

chleb tostowy
szynka
jajka
sos holenderski
pieprz
żółty ser typu sokół







5 comments:

  1. Takie sniadanie to sama przyjemność , fanką ruccoli również jestem :)
    Przyjemnej niedzieli i czekam na zdjecia czekoladowego cuda z piekarnika ;)

    ReplyDelete
  2. Rewelacyjne śniadanko... takie tosty pychota!

    ReplyDelete
  3. jako zawodowy niedzielny "pochłaniacz" śniadanio- kolacji ( w niedzielę śpię dłuuugo) powiem, że takie menu mi gra, ale mam jedno "ale" , gdzie przepis na sos holenderski ?

    Pozdrawiamy serdecznie
    Tapenda

    ReplyDelete
    Replies
    1. This is a good question.

      Kto zjadł mój sos razem z przepisem;)

      Delete
  4. Nie wiem co wole bardziej: Twoje ganache czy te rozpływające się żółtka. Że też dziś poniedziałek i nie mogę sobie pozwolić na takie śniadanie...

    ReplyDelete